مدیریت خدمات شهری شوشتر

تبلیغاتــــ advertising

آخرین مطالب سایت مدیریت خدمات شهری شوشتر


سپاهان درب
واکنش دفتر آیت‌الله مکارم به یک جوسازی دروغ
تهدید خاموشی از سر کشور برداشته شد
بیانیه شدیداللحن کره شمالی علیه آمریکا

۱۰ مطلب در خرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

شخصی را می‌شناسم که هر وقت می‌خواست گله‌ای از کسی بکند با این جمله شروع می کرد: «ببین، تو خیلی آدم خوبی هستی، ولی....» و بعد اینطور صحبتش را ادامه می‌داد: «ولی من از نوع حرف زدنت متنفرم. از نوع لباس پوشیدنت، از راه رفتنت و خندیدنت بدم میاد...» و هزار چیز دیگر! یادمان باشد چنین جملات جنگ‌طلبانه و تخریب‌کننده‌ای صرفا با بیان یک جملۀ مثبت به یک انتقاد سازنده تبدیل نمی‌شوند.

رجبعلی خسروآبادی - مدیرکل میراث‌فرهنگی استان تهران، در این باره اظهار داشت: وزارت امورخارجه بعد از حوادث تروریستی 17 خرداد در تهران، به‌منظور تأمین امنیت هر چه بیشتر، درهای ورودی به محوطه تاریخی میدان مشق را بسته است که این کار بدون اطلاع و هماهنگی با میراث‌فرهنگی انجام شده است.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: موشک‌هایی که به داخل پایگاه‌های داعش در سوریه زده شد، حامل این پیام بود که ایران وارد فاز جدیدی در مبارزه با تروریسم شده است.

معاون نظارت بر اجرای استانداردسازمان ملی استاندارد ایران گفت: در کمیته فنی تدوین استاندارد، استاندارد خمیرمرغ را تدوین و اجرای آن را از تاریخ ۳۰ / ۲/ ۱۳۹۶ تصویب کردیم.

محور «جوبر» و شهرک «عین ترما» در شمال شرقی پایتخت شاهد درگیری‌های شدید ارتش و گروه‌های تروریستی است. ارتش خطوط کمک‌رسانی به تروریست‌ها و تحرکات آنها در «جوبر، عین ترما،‌زملکا و عربین» را هدف حملات خمپاره‌ای و هوایی خود قرار داده است.

گروه دولتی راه‌آهن چین، تفاهم‌نامه‌ای ۲.۵ میلیارد دلاری با روسیه امضا کرد تا در این کشور یک خط‌ آهن فوق سریع بسازد.

به نظر می‌رسد که شورای شهر پنجم یادآور و تکرار شورای شهر اول باشد و کشمکش‌ها برای شهردار شدن ادامه داشته باشد.

مراسم تجلیل از برترین های مراکز استان ها در جشنواره های بین المللی و انتخابات برگزار و با حضور رئیس رسانه ملی، معاون امور استان ها و جمعی از مدیران و معاونان سازمان صدا و سیما، از برترین های مراکز استان های صدا و سیما در جشنواره های بین المللی و انتخابات قدردانی شد.

رئیس کل بیمه مرکزی، ضمن ابراز امیدواری نسبت به آینده صنعت بیمه اجرای سه وظیفه حاکمیتی درقانون بیمه مرکزی، یعنی وظیفه حمایتی، هدایتی و نظارتی را اولویت اصلی دانست.

بهار ارجمند تازه ترین مطلب صفحه شخصی خود را به عکسی از حضور خود و مادرش در حرم عبدالعظیم اختصاص داد.

i> http://pnuna.avaxblog.com/
  • http://wp-theme.avaxblog.com/
  • http://niushaschool.avaxblog.com/
  • http://miiniikatahamii.avaxblog.com/
  • http://sheydaw-amirhoseiwn.avaxblog.com/
  • http://akhbar-irani.avaxblog.com/
  • http://tanzimekhanevadeh.avaxblog.com/