مدیریت خدمات شهری شوشتر

تبلیغاتــــ advertising

آخرین مطالب سایت مدیریت خدمات شهری شوشتر


سپاهان درب
واکنش دفتر آیت‌الله مکارم به یک جوسازی دروغ
تهدید خاموشی از سر کشور برداشته شد
بیانیه شدیداللحن کره شمالی علیه آمریکا

۲۶۵ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

نماینده زنجان در مجلس گفت: نمایندگان می‌کوشیدند سوال از رئیس جمهور امروز اعلام وصول شود و حتی خود نایب رئیس مجلس هم معتقد است که جلسات گفت‌وگو با رئیس کل بانک مرکزی در این باره پیشرفتی نداشته است.

حزب‌الله که با هماهنگی سوریه عملیات خود در ارتفاعات عرسال را از دیروز آغاز کرده، موفق به آزادسازی مناطق دیگری در این منطقه شد.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به فارس گفت: تلگرام انتقال سرور به ایران را پذیرفته و با مصوبه شورای عالی فضای مجازی، شبکه‌های بین‌المللی که می‌خواهند در ایران کار کنند، باید سرورشان را به ایران بیاورند و برای این کار به آنها مهلت می‌دهیم.

اعضای شورای شهر به لحاظ قانونی حق دخالت در امور اجرایی ندارند و نمی‌توانند در عزل و نصب‌های شهرداری دخالت کنند و فقط می‌توانند شاخص و ملاک تعیین کنند اما شورای پنجم اعلام کرده که به شهردار با کابینه‌اش رأی می‌دهد و این به نوعی دخالت در امور اجرایی و یا سهم‌خواهی است و هر کاندیدی که کابینه‌اش باب میل شورا باشد قطعاً به وی رأی می‌دهند و از این موضوع بوی خوبی به مشام نمی‌رسد.

عضو اسبق مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در مقطع فعلی باید بر اساس راهبرد امام رفتار کنیم، زیرا دولت ترامپ با لحن بی‌ادبانه با ایران صحبت کرد بنابراین وزیر امور خارجه و آقای روحانی جواب روشنی به این بدرفتاری‌ها داده‌اند.

سخنگوی شورای نگهبان، گفت: اگر مجلس از باب نظارت به موضوع قرارداد نفتی با توتال ورود کرده و مصوبه‌ای بگذراند شورای نگهبان به آن رسیدگی می‌کند.

مراسم افتتاح خط تولید انبوه و تحویل موشک برد بلند صیاد۳ به پدافند هوایی با حضور وزیر دفاع و فرمانده قرارگاه پدافند هوایی برگزار شد.

تیم فوتبال زیر ۲۳ سال عمان موفق شد شکست سنگینی را بر تیم قرقیزستان تحمیل کند.

برخی اوقات معین، ویژه عبادات معرفی شده است و پرداختن به آن برتری و ثواب مخصوص دارد. امام صادق علیه السلام می‌فرماید: «فضیلت نماز اول وقت برای انسان، بهتر از فرزند و دارایی اوست». نیز از آن حضرت است که: «هر نماز دو وقت دارد که از این دو، اول وقت برتر است و روا نیست کسی بدون دلیل در آخر وقت نماز بخواند».

تنها نماینده ایران در مرحله یک چهارم مسابقات شمشیربازی قهرمانی جهان با شکست برابر حریفی از فرانسه از صعود به نیمه نهایی بازماند.

صفحات سایت
i> http://pnuna.avaxblog.com/
  • http://wp-theme.avaxblog.com/
  • http://niushaschool.avaxblog.com/
  • http://miiniikatahamii.avaxblog.com/
  • http://sheydaw-amirhoseiwn.avaxblog.com/
  • http://akhbar-irani.avaxblog.com/
  • http://tanzimekhanevadeh.avaxblog.com/